Technik zákaznické podpory
- Home
- /
- Technik zákaznické podpory
Společnost Síť21 s.r.o. je ryze česká společnost se sídlem v Otrokovicích, zabývající se poskytováním telekomunikačních služeb v rámci celé ČR.
V případě zájmu se obraťte na telefonní číslo 577 664 335 nebo na e-mail kariera@sit21.cz.
Náplň práce:
komunikace, podpora a pomoc našim zákazníkům v řešení jejich technických požadavků (emailem, telefonicky, osobně)
- řešení technických problémů u zákazníků
- široký záběr telekomunikačních technologií od koncových zařízení až po serverové systémy
- konfigurace aktivních prvků (switche, routery)
- úzká spolupráce s kolegy z obchodního, marketingového a rozvojového oddělení firmy
Požadujeme:
- SŠ vzdělání elektrotechnického směru
- preciznost a spolehlivost
- vysoké pracovní nasazení a týmovou spolupráci
- manuální zručnost a schopnost práce ve výškách
- zkušenosti s instalacemi optických sítí
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české společnosti
- motivující finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
- špičkové technické zázemí
- domácí připojení k internetu zdarma
- flexibilní pracovní dobu, kvalitní kávu a společné týmové akce
- profesionální přístup, možnost profesního rozvoje a růstu
- možnost seberealizace a účast na zajímavých českých i mezinárodních projektech
- příjemné pracovní prostředí a mladý pohodový kolektiv