Technik zákaznické podpory

  • Home
  • /
  • Technik zákaznické podpory

Společnost Síť21 s.r.o. je ryze česká společnost se sídlem v Otrokovicích, zabývající se poskytováním telekomunikačních služeb v rámci celé ČR.
V případě zájmu se obraťte na telefonní číslo 577 664 335 nebo na e-mail kariera@sit21.cz.

Náplň práce:
  • komunikace, podpora a pomoc našim zákazníkům v řešení jejich technických požadavků (emailem, telefonicky, osobně)

  • řešení technických problémů u zákazníků
  • široký záběr telekomunikačních technologií od koncových zařízení až po serverové systémy
  • konfigurace aktivních prvků (switche, routery)
  • úzká spolupráce s kolegy z obchodního, marketingového a rozvojového oddělení firmy
Požadujeme:
  • SŠ vzdělání elektrotechnického směru 
  • preciznost a spolehlivost
  • vysoké pracovní nasazení a týmovou spolupráci 
  • manuální zručnost a schopnost práce ve výškách
  • zkušenosti s instalacemi optických sítí
  • řidičský průkaz skupiny B 
Nabízíme:
  • perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české společnosti
  • motivující finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
  • špičkové technické zázemí 
  • domácí připojení k internetu zdarma
  • flexibilní pracovní dobu, kvalitní kávu a společné týmové akce
  • profesionální přístup, možnost profesního rozvoje a růstu
  • možnost seberealizace a účast na zajímavých českých i mezinárodních projektech
  • příjemné pracovní prostředí a mladý pohodový kolektiv

Pošlete nám životopis